2015. január 7.

Málnás-fehércsokis brownie

A karácsonyra készített újdonságok közül nekem ez lett a kedvencem. Tömény csoki, málnával feldobva. Meg egy kis fehércsokival. Igazi ízorgia! Ráadásul nagyon egyszerűen elkészíthető és napokig frissen tartható.

Nagyon vicces volt, mert tegnap Judit átküldött nekem egy receptet, hogy megmutassa, mit szeretne este megsütni. Ahogy rápillantottam a linken található süti képére, jót mosolyogtam. Ugyanis ő ugyanezt a brownie receptet nézte ki, mint amit én karácsonyra elkészítettem, csak ő Limaránál találta meg, én pedig a NoSalty-n.


Illetve nem is én, hanem Imi, mert ő segített karácsony előtt egyszerű - de nagyszerű - süti ötleteket keresgélni. Neki egyből megtetszett ez a brownie, ezért is döntöttem úgy, hogy ez lesz az egyik karácsonyi édesség. Csak utólag derült ki Imi számára, hogy fehércsokit is tartalmaz, azt pedig nem szereti.


Hozzávalók:
- 20 dkg étcsokoládé
- 15 dkg vaj
- 12,5 dkg fehércsokoládé
- 22 dkg cukor
- 3 tojás
- 15 dkg liszt
- 1 mokkáskanál sütőpor
- 12,5 dkg málna

Az étcsokit összetörtem és egy lábasban vízgőz felett a vajjal együtt megolvasztottam. Levettem a tűzről és hozzádolgoztam a cukrot, majd egyesével a tojásokat is.

Belekevertem a lisztet, a sütport és a végén óvatosan beleforgattam az apróra vágott fehércsokit és a málnát is.

Egy kisebb tepsit kibéleltem sütőpapírral, belesimítottam a masszát és 160 fokra előmelegített sütőbe toltam. Kb. 35 perc alatt készre sütöttem.


Nekem nagyon ízlett fehércsokival is, de Imi kérésére legközelebb tejcsokit darabolok bele, vagy az is lehet, hogy teljes egészében kihagyom. A lényeg az étcsoki-málna párosítás. 

Ajánlom mindenkinek! Igazi boldogsághormon-bomba!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése